עברית
*3134
חברת ניקיון או עוזרת בית?

למרות שכמעט אף פעם לא מוצאים בשבילו זמן, הוא משרה עלינו תחושה נעימה בבית, וחיוני לבריאות שלנו ושל ילדינו. ועדיין למר ות כל זאת כמעט תמיד אנו דוחים אותו עד אין קץ . אבל אין מה לעשות , תרצו או לא תרצו , ניקיון הוא דבר חשוב.

אז מה קורה אם באמת לא מוצאים את הזמן לנקות את הבית? או במידה ומרגישים שהזמן מתבזבז לנו על הניקיון?

 

על חברות ניקיון שמעתם?

גם אם אינכם בעלי עסק גדול המצריך שירותי ניקיון שוטפים, אין זה אומר שאינכם יכולים לשכור שירותי ניקיון מחברה מקצועית.
לפעמים כדאי במקרים רבים להעביר את עבודות הניקיון לגורם חיצוני, אשר יבצע אותן עבורכם. המלאכה בבית מרובה והזמן מוגבל במיוחד כששני ההורים עובדים במשרה מלאה ואין מה לעשות , הניקיון נדחה לעתים לסוף , או שלא מבוצע בכלל .

בדיוק לשם כך קמו חברות ניקיון בשנים האחרונות שמציעות שירותי ניקיון בבתים פרטיים.

 

חברת ניקיון איכותית ומקצועית עתידה לבצע במספר שעות בלבד ניקיון יסודי מ –א' עד ת' – שבשבילנו עבודה כזאת וודאי תיקח מספר ימים טובים ובכך תאפשר לכם להתפנות לעיסוקים אחרים כמו בילוי זמן איכות עם הילדים, הכנת ארוחות , או סתם פנאי חופשי.

 

יתרונות של שירותי חברת ניקיון

נכון שאפשר לשכור שירותי עוזרת ניקיון בודדת באופן ישיר, אבל כאן נכנסים מספר יתרונות חשובים לטובת חברות הניקיון:

שירותי ניקיון המוענקים על ידי חברה כוללים שירותים נלווים שלעתים קרובות צריכים להיעשות בבית – כמו ניקוי יבש של ספות, וילונות ושטחים, מילוי חריצי מרצפות, שירותי פוליש ואפילו אף הדברה.

בנוסף, סביר להניח שחברת הניקיון תנקה בצורה יסודית את הבית כך שהניקיון יחזיק לאורך זמן רב יותר ובעצם כך הגדלתם את התמורה לעלות .

 

שירותי חברת ניקיון היא זו שמעסיקה את עוזרת הבית שמגיעה מטעמם והיא זו שמשלמת לה את משכורתה ואת הביטוחים הנדרשים על פי חוק.
לכן אם חלילה קורה משהו לעוזרת בעת עבודת הניקיון, אין לכם מה לדאוג, שכן היא מבוטחת דרך המעסיק הישיר שלה ובמקרה זה הם הכתובת לכל עניין בכך.

 

ואל תשכחו כי במידה ולא הייתם מרוצים מעבודת הניקיון של העובד מטעם החברה, תמיד אפשר למנות את הסיבות ולהחליף את העובד במידת הצורך .

17.01.2018
חפשו אותנו גם ב:
כתיבת תגובה

להוספת תגובה אנא מלאו את הפרטים ואת התגובה ונעשה מאמצים להעלותה בהקדם.
שימו לב שלא להשתמש במילים פוגעניות ו/או מסיתות

Powered by - wemake
כלי נגישות

Powered by - Wemake