עברית
*3134
שואב אבק רובוטי לניקיון שטיחים

שואב אבק רובוטי נכנס לחיים של כולנו בסערה והפך את התחום של עבודות הבית לקל הרבה יותר. אמנם מאז שהומצא דגם הרובוט הראשוני תוכננו דגמים נוספים רבים שהינם משוכללים ומתוחכמים הרבה יותר, אך עדיין מדובר בהמצאה והקלה של ממש עבור כל מי שחייב להתעסק עם ניקוי שטיחים על בסיס קבוע ואפילו יומיומי. כיום, כאשר את משימת שאיבת האבק מבצע הרובוט בעצמו, ניתן להתפנות לביצוע משימות אחרות ובכך לא לבזבז זמן. אין ספק שמדובר בהמצאה לא פחות מגאונית שמאפשרת יעילות רבה.

סוגים שונים של רובוט ניקוי שטיחים

כיום, כאמור ישנם סוגים שונים של רובוטים. ישנם רובוטים אשר מנקים ושואבים בסדר מסוים ואינם מפספסים שום פינה או חלק בחדר, ישנם כאלה המצוידים במברשות קטנות בצדדים על מנת לקרב את פתח השואב את הלכלוך המרוחק יותר, ישנם רובוטים אשר עוברים בכל שטח החדר ללא סדר מסוים ועלולים בשל כך להגיע יותר מפעם אחת למקום מסוים או לפספס מקומות אחרים. בנוסף ישנם רובוטים בעלי עוצמת רעש שונה, כמו כאלה שאפשר אפילו להפעיל בזמן שבן משפחה ישן בחדר הסמוך.

תחכום וטכנולוגיה של רובוט שואב

הרובוטים כיום מצוידים בשלל אביזרים מתוחכמים ועדינים אשר אמורים לשפר את פעולת השאיבה ולהפוך אותה למהירה יותר, רועשת פחות ובאופן כללי טובה יותר. אביזרים אלה הם מנוע חזק, עין אלקטרונית המונעת מהם להתנגש בקירות או בחפצים המוכנים בדרכם, סוללה הנטענת ומספקת כוח לרובוט למשך זמן רב ויכולת להגיע אל תחנת הטעינה במידה והסוללה מסתיימת באמצע השאיבה. רובוטים רבים שומרים בזיכרון את המיקום בו הפסיקו וחוזרים אליו בסיום ההטענה.

הרובוט מיועד אמנם לביצוע ניקוי שטיחים אך מסוגל גם לשאוב אבק ולכלוך מרצפה ולעלות או לרדת במדרגות נמוכות במידה ויש בבית. אין ספק ההקלה שהרובוטים הביאו עמם מורגשת וחשובה מאין כמוה בעידן שבו את הזמן הפנוי מעדיפים אנשים רבים להקדיש לבילוי וליצירת אווירה וחוויות משותפות עם בני משפחה ולא להתעסק כל הזמן בעבודות הבית, שאף פעם לא נגמרות.

17.01.2018
חפשו אותנו גם ב:
כתיבת תגובה

להוספת תגובה אנא מלאו את הפרטים ואת התגובה ונעשה מאמצים להעלותה בהקדם.
שימו לב שלא להשתמש במילים פוגעניות ו/או מסיתות

Powered by - wemake
כלי נגישות

Powered by - Wemake